God fortsättning!

Skrivit av Tess: 2010-12-26 | 16:32:48

Ja, Namndiskussionen verkar vara över för nu iaf =) Sambon har gått med på mitt förslag efter att ha frågat alla han känner vilket har resulterat i att alla nu kallar lillprinsen för mitt namnförslag =) Skyll sig själv haha =)
Men han verkar inte hänga läpp för det, tror han börjar gilla namnet nu också =)
Hemvändarkvällen här i Ötå var skitrolig att gå ut på, träffa folk o surra.. Däremot gårdagens utgång på stadshotellet fick mig att insé varför jag förmodligen var den enda gravida på hela stället... De andra var smarta nog att stanna hemma.
Visst var det jätteskoj att träffa goa människor o surra, men det var fylla på hög nivå och folk knuffades hit o dit så sambon fick agera sköld åt den stackars ömtåliga magen... Men då har man lärt sig det också, på krogen är man full och gravida kan roa sig med annat =) hade varit nöjd med att åka hem efter förfesten, det är ju alltid den som är roligast ändå. Trots att jag fick demonstrera för varenda en att det var alkoholfritt vin i min flaska... Hur dum tror dom att man är egentligen? ;)
Nä, nu ska vi bara ta det lugnt o mysa ända fram till nyår som ska firas i Luleå... Nästa gång vi kommer upp hit hoppas jag att vi är tre. =)

Kommentarer
Postat av: Anna B

Hehehe... Jag fick också "bevisa" att det var alkoholfritt i min flaska när jag var på en fest och var gravid. En gång hade jag en läskflaska (liten) med mig och det var flera som skulle fram och lukta för att se så jag inte drack en grogg lixom... What?? hahaha

2010-12-29 @ 16:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0