Halvvägs till 50...

Skrivit av Tess: 2010-12-12 | 15:17:49

Ja så var man där då.. eller ja igår var väl det egentligen, men whatever =)
Känns inte speciellt annorlunda och 25års krisen hade jag nog vid 23 tror jag så ingen större förändring har skett de senaste dagarna =)

3års jubileét på sax o kam i sundsvall var succé och skitroligt! Skönt att flyga upp den här gången. Hade en karl som satt o surrade barnuppfostran med mig hela vägen... alla tips är väl bra antar jag, sen hur mycket man väljer att lyssna på, det är en annan femma =)

Igår vare holaballoo för hela slanten.. Först jobb hela dagen, så jävla roligt! Hade svårt att slita mig från salongen när jag slutade, så jag tyckte det var lika bra att jobba över lite =)
Sen vare kalas hemma hos katja som jag hade övertagit bostaden av ;)
Gjorde en riktigt stark bål, men jag kunde ju inte provsmaka själv, så det var bara till o höfta lite =)
men en lyckad kväll må jag säga, o trots att det såg rätt gott ut med bål o grogg så var jag mycket glad att vakna pigg o alert imorse =)

Nu är jag åter igen på jobbet, och har nån timma kvar, ska stanna efter arbetstid även idag, men vad gör man inte när det är så attans roligt =)


Ett tips till alla gravida med order om att ta järntabletter innan ni går och lägger er, ta inte två på en gång, man kräks knallgrönt på morgonen efteråt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0