Jobbigt ja..

Skrivit av Tess: 2010-12-04 | 23:40:55

Det är tröttsamt att vara lycklig =)
Dessutom har jag jobbat hela veckan och haft riktigt fullt upp med det mesta, så inte konstigt man däckade i soffan hos Anton o Frida efter dagens julshopping =)

Har haft en riktigt kanonvecka på jobbet, och nu börjar man få sig en hel del "stammisar" så kul!!!

Efter den fullspäckade dagen på jobbet så kom våra goa vänner A och F med min sambo o plockade upp mig, så drog vi på Kistagallerian o shoppade järnet.. eller ja, så var tanken iaf, men vi hittade ingenting..
Jag köpte mig två klänningar som kan behövas nu när jag är tjock o fet..
Och så köpte jag en ny tandkräm (barntandkräm) för jag kräks varenda morgon och kväll när jag använder den vanliga.. hua..
Jag kan säga att Kista galleria är STOOOR och som liten fet norrlänning går man lätt vilse och irrar omkring som en annan rumpnisse..
Tur jag fick lite hjälp att hålla i den tunga magen efter ett tag ;)




Sen har vi haft en tokmysing kväll hos A och F med chips o ostkrokar.. götta!
Nu ska jag däcka i sängen för imorgon ska lägenheten storstädas och så ska vi gå en svängis på Julmarknaden på Skansken faktiskt, det ser jag fram emot!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0