Dåså..

Skrivit av Tess: 2010-11-04 | 08:57:40

undra vad man ska hitta på en dag som denna...
Har fått två böcker av bm, som nån gång måste läsas igenom, och alla som känner mig vet ju hur mycket jag älskar att läsa böcker.. NOT
Såvida jag inte ligger på en solig strand i värmen det vill säga, men det ser jag ju inte skymten till idag.. Men ska väl kasta mig över böckerna ändå.. Förändring kan ju vara bra ibland..
Men först blir det nog det senaste avsnittet av One tree hill...
Har kollat alla Desperate, alla grey´s, alla vampire diaries, alla the gates, ja helt enkelt alla serier jag följer...
Måste hitta nån ny nu som jag kan fördriva tiden med. Någon som har ett tips?

Däremot ska jag spendera hela dagen i mina mysiga mjukisbrallor och inte borsta håret heller tänker jag göra. Jag tänkte dessutom ha lite sovmorgon och sova läänge, men lillen tyckte morsan skulle kliva upp o få i sig lite frulle redan innan 8 på morgonen, så det var bara att kliva upp... Att han ska få bestämma redan, det blir en bestämd jävel precis som mor och far sin ;)
Men man blir ju glad av varje kick, så han får gärna fortsätta sin kung fu träning där inne ända tills han är färdigbakt och redo att komma ut..

och appropå ut, så ska jag nog ta o skicka iväg min kära storkille på affärn, så jag har litte götta här hemma när jag ska ligga i soffan hela dan... livet är rättvist... eller hur vare? ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

du kan kolla på 90210 eller Glee!! Grymt bra!:D

2010-11-04 @ 15:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0