får man gå och sova nu?

Skrivit av Tess: 2010-11-04 | 21:32:46

Det har varit en otroligt lugn dag, men det var ju precis doktorns order. Däremot tror jag inte kräkas och blöda näsblod stod med på den listan, men det är sånt som händer.. tydligen..
Men jag kommer ALDRIG någonsin mer att kunna äta senapssill, det smakar inte riktigt lika gott på vägen upp efter att ha legat o göttat till sig i magen ett tag..

Men sambon gjorde en ordentligt grönsaksfylld gryta som gjorde götta, och efter en stor omelett, glass och en massa mandariner så har det gått rätt bra idag ändå..

Inte har jag hittat nån ny bra serie heller, men så är man väl lite kräsen också antar jag, däremot kommer det nya Vampire diaries avsnittet i natt, så imorgon blire haleluja moment! Dessutom kommer det senaste grey´s också, så man får lite tidsfördriv..

Men några avsnitt av min nya favvoserie cake boss har visats på tvn, så jag är rätt nöjd ändå.. Sjukt roligt och häftigt att se hur de moddelerar fram de mest otroliga tårtorna.. kolla in det!!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0