Half time Baby!

Skrivit av Tess: 2010-11-09 | 10:05:22

Vinden viner ute och regnet piskar mot mitt fönster. Idag är det en såndär dag som man bara vill stanna inne och inte och gömma sig. Men det går ju inte, för jag ska både till farbror doktorn och sen till jobbet, så det är bara att masa sig ut i ovädret.. Höwa..

Idag har jag gått precis 50% av graviditeten, så nu är det den bästa halvan kvar.. Hoppas jag åtminstonde, för den första halvan var inte mycket att jubla för, med konstanta kräkningar och värk. Men det känns faktiskt mycket bättre nu, trots kräk-attacken jag fick på väg till jobbet igår.. Men nu känns det mer värt det när man vet att det faktiskt är en liten människa man bär på.
Grabben sparkar och lever om till tusen som vanligt, och det är ljuvligt... förutom när han sparkar upp mig vid 6 på morgonen ;) men jag antar att det ska börjas i tid så lika bra man vänjer sig =)

Ska på besök hos farbror doktorn nu snart för en liten koll, ingenting att oroa sig för, den här tiden fick jag när jag skrev in mig hos barnmorskan för flera veckor sen.
Hoppas på att få ett stödbälte som hjälper mig hålla upp magen, man börjar som bli lite framtung nu om man säger så... och mindre lär man ju inte bli ;)


Sen bär det iväg till jobbet, gick jätte bra att jobba igår så jag fortsätter med det. Gode gud låt mig inte behöva bli sjukskriven!!!



Kommentarer
Postat av: Martina

Grattis till halvtiden :-)

2010-11-09 @ 12:10:16
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Trondada

Very interesting site. I have bookmarked you.

2012-08-23 @ 13:12:42
URL: http://trondada.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0