Lillördag..

Skrivit av Tess: 2010-11-03 | 08:35:19

Jag förstår inte vars dagarna tar vägen.. Det går ju så sjukt fort. Plötsligt är vi inne i November och snart är det helg igen..
Men först blir det jobb för hela slanten, ska iväg nu strax, och är nog inte hemma förän vid sju ikväll.. Men så tycker jag ju om när jag får jobba mycket också..

Försökte ligga och sträcka mig en halvtimme i sängen efter att min sambo klivit upp, men det var mindre lätt att kopla av när kickboxaren i magen var i farten ;) men så var det väl ändå dax att kliva upp, så det var bara att lyda order... redan. hua, hur ska det här gå ;)

Efter en skön dusch och lite frukost är jag fit for fight för ännu en dag...
Imorgon får jag eventuellt finbesök på kvällningen =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0