Morgon med julmust.

Skrivit av Tess: 2010-11-30 | 09:51:02

Sover inte speciellt bra på nätterna, vaknar och måste gå och kissa, äta eller vad nu min kropp eller mitt barn tycker att jag ska göra. Tre gånger inatt och varenda gång är jag klarvaken.
Kanske är det kroppen som ställer in sig på vad som komma skall, för jag märker ju att grabben är vaken..
Lika glad är jag för det. =)
Men jag är så rädd att jag ska råka mosa ungen när jag sover. Jag vet att det i princip ska vara omöjligt, men jag är ju egentligen en magsovare och det går ju inte längre. Kanske är det därför jag sover oroligt, jag är rädd att råka lägga mig på mage så han blir platt där inne.. Hua, hemska tanke.. ;)

Vaknade nu imorse och tog mig ett glas frukostJulmust och känner mig på strålande humör. Lite ägg och morötter i magen så är man mätt för en timme också =)
Ska skriva klart det sista på havandeskapspapperen som ska in till Försäkringskassan, o sen står jobb på schemat. =)



Var som sagt på besök hos min härliga moster och kusin i helgen och allt eftersom kvällen fortskred åkte diabildsprojektorn fram!! Tror aldrig jag sett nån sån förut, men nån gång ska vara den första. och där fanns hela min barndom.. De skrattade.. och jag.. jag visste inte riktigt vad jag skulle säga...
Gruv sig...... ;)



BabyTess....

Tur man inte har en aning om vad man egentligen ger sig in på ;)






Kommentarer
Postat av: Martina

Haha var det en representativ bild av dig som liten tyckte du ;-)

2010-11-30 @ 16:01:41
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: icornr

Hej! Vill du visa din blogg på iPhone?

http://www.icornr.com/sv/registrera.php

2010-11-30 @ 21:02:23
URL: http://www.icornr.com/sv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0