Oh Happy Day!!!

Skrivit av Tess: 2010-11-29 | 21:31:52

Vilken härlig dag det har varit idag. Jag är på stålande humör, och jag kände det redan när jag var på väg till jobbet.
Har haft en ordentligt fullspäckad dag på jobbet och sånt gillar ju jag.

På vägen hem kände jag mig bara lycklig över livet. Nu när kräkningarna och illamåendet verkar avtagit, ja det mesta iaf så känns det helt fantastiskt härligt att vara gravid, det är så mysigt att bära omkring på den sparkande lilla parveln, man är som aldrig riktigt ensam. =)
Jag vet jag är löjlig, och jag trodde nog aldrig att det skulle hända mig, men så är det och glad är jag för det.
Vi pratade om det häromdan jag och sambon, att tänk va nära det egentligen var att det aldrig skulle bli såhär, det var ju som inte riktig planerat. Och nu är vi så lycklig över att bli föräldrar att vi aldrig skulle kunna tänka oss något annat... Det är det bästa som har hänt oss helt enkelt och ja, inte konstigt man är glad helatiden =)

Fick ett ordentligt välkomnande när jag kom hem, kärleken hade lagat middag o grejer. Han är bra han!
Jag ha rordnat med en massa nödvändigheter och verkar tillomed fått bilen såld. Yeeeeeey! Ännu ett problem ut världen!!!


här är de tidigare sneda bilderna i sitt rätta jag om man inte vill ha nackspärr =)







Kommentarer
Postat av: emma

Min tess är alltid strålande:)

2010-11-29 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0