sweet

Skrivit av Tess: 2010-11-18 | 22:39:28

Åh vilka fina inlägg jag får på min blogg, jag blir så glad!!! =D

Har haft en Toppendag i Uppsala med utbildning, nu är man peppad till tänderna. Imorgon får tjejerna på jobbet här nere en ordentlig genomgång.. Kul!!

Kvällen har spenderats på O´learys Gamla stan Luleå-Timrå, och trots att jag är inbiten timråit så ville hjärtat ändå att Luleå skulle vinna och behålla marginalen upp till förstplatsen.. men men det vart övertid och båda fick poäng, Timrå vann tillslut så slutet gott allting gott.. även om jag hade velat att Luleå skulle kamma hem alla poäng. Timrå kan ju få vinna alla andra matcher istället =)

Imorgon blire Barnmorskan på förmiddan, hoppas jag kommer ihåg alla frågor jag har nu då, bäst jag skriver ner dom...

Efter jobbet drar jag Norrut mot snön!!! Weeeiiiii!!! och alla mina goa fina jäntor i Sundsvall, har saknat dom massor!!!

Nu ska jag ladda in alla S.O.A avsnitt i tlfn så jag kan kolla dom när jag vill ;)



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hur har din dag varit? =)

2010-11-18 @ 22:56:03
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0