världens bästa mamma..

Skrivit av Tess: 2010-11-10 | 22:00:36

Det är min mamma det!
Fick paket på posten idag. Mamma hade köp och skickat ner ett ordentligt gravidbälte, som både håller upp och stödjer hela magen. Det är helt fantastiskt vilken skillnad det är när man har på sig det, sååå skönt. En sån lättnad.
Miljoner tack till min mamma, den bästa ♥


Frisserade till bossen på jobbet idag, och tjusig som hon vart erbjöd hon sig att förbarma sig över min hemska utväxt.. Gud så jag har stört mig på den i veckor nu, men vad gör man? Som frisör får man sätta sitt eget hår i andra hand helt enkelt, men nu är det fixat och jag är tjusig igen =)
Däremot så orkade vi inte vara kvar på salongen och vänta tills färgen var klar, så jag for hem med hela härligheten i håret på pendeln, men vill man vara fin så... ;)

Bjuppar på en tokbild på mig med färg i skallen och glad över min nya present ;)








Kommentarer
Postat av: Carro

Min mami mä <3

2010-11-11 @ 22:26:41
URL: http://carrobergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0