What to do?

Skrivit av Tess: 2010-11-05 | 12:54:43

Helt ärligt så är det rätt värdelöst att vara hemma och inte kunna göra nånting..
Smbon jobbar för fulla muggar, så han är inte mycket till sällskap.. Jag har kollat på vampire diaries, läst lite bok tills jag somnade, ätit i flera omgångar, laddat ner flera nya spel till iPhonen.. nu då? Vad ska jag hitta på nu?
Jag skulle vilja börja se nån riktigt bra serie, som sveper mig med storm att man bara måste se nästa avsnitt, och nästa och nästa... Men vad skulle det vara? Jag har ju sett de flesta serierna....
Borling boring......




Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du sett dexter?

Annars är det en grymt bra serie och se har du självklart den sköna serien entourage.



Hehe lite tips iaf :P



Ta hand om Er <3

2010-11-08 @ 07:55:10
URL: http://jaahanna.bloggagratis.se
Postat av: Elin

Jag ser INGEN dålig serie och du gilla VD, vilken jag anser är den serie som är minst bra.

Här kommer mina tips!

The Event (liknar Lost)

Fringe (den bästa serien någonsin)

Greys, GossipGirl, Desperate (vilka jag tror du vet)-- :)

Gillar du CakeBoss kan du se Ace of Cakes och CupCake Wars också!

CRIMINAL MINDS - hur bra som helst. Verkligen!

Lie to Me & House är sånna serier som är bra men som man kan tycka att alla avsnitt liknar varann, med dock är det något för dig att plöja igenom.



Ja, där har du ne!

Drop Dead Diva funkar också att dumstirra på.

Men ja, vill du ha en verkigt bra serie där man måste hänga med lite så rekomenderar jag Fringe och Criminal Minds. The Event har nyss startat och jag har liksom inte fått nå häng på den ännu.



Kör hårt!

2010-11-16 @ 12:47:00
URL: http://lady.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0