Åh vad jag trivs!!

Skrivit av Tess: 2010-10-05 | 19:43:02

Sitter här alldeles ensammen i nya lägenheten och gluffsar i mig cheez ringz och bara mår gött.
Gick till köket o skulle hämta lite vatten och så plötsligt komde över mig att fasen jag är lite lycklig ändå ;)
Stormtrivs i den här lägenheten och när min älskade kommer hem med möblerna blire ännu bättre. Dels för att möblerna gör sig bra här men han gör sig rätt bra här han med ;)



Gluffs gluffs. (bild tagen med min nya iPhöööne)
ps. sockorna på fönsterbrädan här bakom ligger på tork efter dagens tvättande ;)



Kommentarer
Postat av: Martina

Så bra att du talade om att du hade sockor liggandes i fönstret, det la jag nämligen inte märke till :-D

2010-10-05 @ 22:50:33
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Jennie

Söta gravida kvinna!

2010-10-06 @ 09:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0