BloggAward..

Skrivit av Tess: 2010-10-30 | 10:51:35

Jag har så fint fått en beautiful blogger award av Martina




Regler: Kopiera in bilden och länka till den du fått den av. Ge Awarden till 7 andra bloggare.

Skriv 7 intressanta saker om dig själv…

1.
Jag har dansat breakdance en gång i tiden..

2.
Jag har ingen hårväxt under armarna.

3.
Jag har 6 småsyskon, och ett 7e på väg (kommer i januari) =)

4. Jag har aldrig jobbat som något annat än Frisör..

5. Jag är helt värdelös på att måla, trots mina 3år på Estet Bild och Form linjen, däremot är jag grym på att "måla hår" ;)

6.
Jag tycker om sommaren, men Älskar en riktigt härlig solig vinterdag.

7.
Numera måste jag äta minst en gång i timmen.. jobbigt, ja!



Lämnar vidare till dessa 7 :
Caroline B, Madelene B, Katja L, Katja TH, Lotta B, Malin H, Elin F.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0