dobididoo

Skrivit av Tess: 2010-10-25 | 20:05:51

Har jobbar jobbat jobbat hela dagen, nur är jag trött som ett djur.
Jag har ju världens bästaste sambo som varje dag kommer och möter mig på pendeln, så jag slipper gå hem själv. Underbara!
Nu har vi precis tryckt i oss en supergod fattigmansmiddag. Vi åker ju bort på torsdagmorgon så det känns onödigt att storhandla såhär dagarna innan.
Iaf vart det pasta med köttbullar och tomatsås.
Tomatsåsen gjorde vi på krossade tomater, lite turkisk yougurt, vitlök timjan o salt.. lite soja också för färgens skull. Och så jä*la gott det vart!! Ibland lyckas man..

Imorgon skulle jag egentligen på gofika med goHanna, men chefen ville ha mig hela morgondagen också..




Kommentarer
Postat av: Angen

man får gratulera till underverket i magen =)

2010-10-25 @ 22:58:40
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0