Jag har världens bästa!

Skrivit av Tess: 2010-10-18 | 19:53:28

Trots alla motgångar och jobbiga stunder så anser jag mig ändå vara lyckligt lottad. Jag har världens underbaraste sambo!
Migränen kom som ett brev på posten sista timmen på jobbet. Underbara sambon möter mig på tunnelbanan med värktabletter och vatten. Sen vandrar vi tillsammans hemmåt.
Väl hemma har han tänt ljus och hällt upp ett härligt skumbad åt mig.. Koppla du av lite så lagar jag maten säger han och stänger in mig i badrummet..
Ljuvligt!
Jag passade på att koppla av ordentligt, och gjorde en härlig bodyscrub från Rostedt, den är sjukt bra!


Sen tog jag på mig den mysigaste mysdressen jag har som jag fått av mamma och p3 i julklapp..

God middag framför tvn och nu ska jag krypa ner i min älskades famn och vänta på att the good wife ska börja..

En helt värdelös början på dagen slutar ändå rätt bra!




Kommentarer
Postat av: Martina

Myyysigt

2010-10-18 @ 20:56:11
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0