låååång dag

Skrivit av Tess: 2010-10-07 | 19:34:16

Och jag är helt slut, men inte bara av dagen utan av migränattacken jag fick på hemvägen..
Sambon frågade nyss varför jag bara låg på halva soffan (ligger som en korv, med knäna på armstödet)
Men det är ju för att täcket ligger här och jag fryser ju.


Dagen har gått mycket bra och jag har lärt mig massor, däremot kände jag att det här inte alls var ett jobb för mig, så när vi avslutade tackade jag för mig och kommer inte återkomma imorgon..
Men jag är glad att jag var dit och nu vet jag iaf vad jag inte kommer att sysselsätta mig med i framtiden..
Ut på marknaden igen, imorgon ska jag ta mig ett besök på arbetsförmedlingen igen..

Gud så skönt att kunna gå och lägga sig utan att ha ångest för morgondagen. Jag tycker faktiskt jag var modig som sa till att det inte passade för mig, ännu en sak jag lärt mig.
Mitt gamla jag hade nog inte vågat stå upp för mig själv utan pinat mig igenom ännu en dag som resulterar i migrän..
Nä, ett steg i rätt riktning.. Good for me!


Kommentarer
Postat av: frida

vad var det för jobb?=)

2010-10-07 @ 20:22:04
Postat av: Lotta

Vill oxå veta juuu =)

2010-10-08 @ 10:01:33
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0