Middag

Skrivit av Tess: 2010-10-19 | 23:03:57

Världens underbaraste sambo mötte mig till o med i upplandsväsby när jag slutade jobbet och gjorde mig sällskap hem. Mysigt!
På väg hem tog vi en svängom förbi affärn och bestämde oss för att ha en cook-off. Så hemma gjorde vi i ordning varsin middag, skitroligt och mysigt att laga mat tillsammans fast man gör olika saker.
Jag gjorde en bulgursallad med helbulgur citronjuice, italiensk salladsdressing, fetaost, oliver, bladspenat, rödlök, tomat och balsamvinäger supergott!
Sambon gjorde pyttipanna på potatis och isterband med smörstekta kantareller och rödbetor..
Vem vann? =)
När vi ätit upp maten vart vi så proppmätta att vi kröp ihop till en tvåmannahög framför tvn =)
En riktigt härlig kväll helt enkelt.






Kommentarer
Postat av: jennie

Jag tror att du vann=).

2010-10-20 @ 08:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0