Migräääääään

Skrivit av Tess: 2010-10-19 | 13:53:38

jodå, visst var den kvar när jag vaknade i morse, och trots att jag nu legat till sängs hela dagen så känner jag fortfarande av den.. Men det kan inte hjälpas det, jobbet kallar snart..

Tror jag har hamnat i nån sån här höstsvacka, känner mig lite nere och trött mest helatiden. Har börjat äta vitaminer i hopp om att det ska hjälpa lite grann, så vi får väl se..
Men det ska bli skönt att åka upp till Luleå nästa vecka och träffa lite nära och kära, trots att omständigheterna kunde varit bättre. Nämligen begravning som kallar.. alltid så himla sorgligt att ta farväl..





Nä, jag får väl helt enkelt ta och rycka upp mig.. som sagt jobbet kallar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0