Morrn´ Morrn´

Skrivit av Tess: 2010-10-01 | 09:04:29

Det är lite skillnad att vara i mina föräldrars våning på nästan 200kvm i Sundsvall, gämfört med våran lilla etta på 41kvm på kungsholmen. Rät mycke värmeskillnad också, med tanke på att de har typ fyra meter till tak och vi har ca tre.
Hur som helst var det fint bäddat åt oss på två stora bäddmadrasser. Men vi är ju fortfarande sådär löjligt kära att vi tränger ihop oss på en madrass och ligger obekvämt, bara för att få ligga nära varandra.. Eller så var det så att det var så himlarns kallt och kroppsvärme ger rätt mycke värme ;)
Iallafall så hittade jag sambon på den andra madrassen imorse, men så är han lite värmekänslig den där.


Idag blire till o besöka barnmorskan på vårdcentralen. Jag har kissat i ett rör och svarat på alla frågorna, så nu ska vi väl vara fit for fight tror jag.. hoppas man får lyssna på nått hjärtljud eller så.. Vet inte om det är för tidigt, jag menar det är ju första gången jag gör det här.. Och allvarligt, ska man kräkas såhär mycket så får vi allt se om det blir nån fler gång.. Men man glömmer ju så lätt ;)



Sen blir det till att jobba, åh så jag har längtat! Dessutom är det mina bästa vänner som ska komma och få barret fixat idag. Får se om jag får ta nån före och efterbild på dom, isf kommer det garantert upp här i em ;)


Kommentarer
Postat av: Pillan

Kul att du bloggar igen och stort grattis till magen:) Jag fick själv en liten för 10 v sedan. Måste nog kalla det en sladdis då Filippa redan är elva och ett halv. Nikki heter den lilla skruttan och det är underbart att ha bebis!

Ha d//PILlan

2010-10-01 @ 10:58:43
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0