Ny dag, nya möjligheter..

Skrivit av Tess: 2010-10-03 | 10:03:38

Fasen jag har sovit skönt inatt, men vilka drömmar...
Drömde jag fick trillingar och sen kunde jag inte hålla reda på dom, dessutom döpte jag dom till alla möjliga konstiga namn..
Det är bara för att min mamma har tjatat om att är det inte två där inne?
Men vi hörde bara ett hjärtljud, och såg bara en raket på det tidiga ultraljudet..

Vart en lugn lördagkväll i soffan med god mat, glass och diverse gosaker.
Däremot vare ju hockey klockan 16.00 obligatorisk närvaro på Allstar, och bra platser fick vi också..
Lycka för mig och mitt Timrå, men lite mindre glädje för sambon och hans Luleå..
Men man kan ju inte vinna jämt.

Idag blire jobb och lite mer jobb, sen ska vi ut o rensa lådor och hälsa på P2 i Matfors.
Dessutom blir bilen kvar i norrland, så det blir tåg ner mot storstorstan imorgon.. om vi hittar nått dvs.



Kommentarer
Postat av: sandra forsström

haha, ja du vet du har jag har det jag fick ju trillingar....

2010-10-04 @ 14:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0