öl vs Choklad..

Skrivit av Tess: 2010-10-08 | 10:10:02

Den här helgen förgyller Stockholmarnas (och alla turisters) strupe med göttesaker. Iallafall om man gillar Öl och Whiskey. Det är nämligen Öl och Whiskeymässa. Självklart kommer jag inte att gå dit, det är ju som att retas med mig själv, och nån självplågare är jag inte. Men maken ska definitivt dit.

Jag däremot behöver faktiskt inte hänga läpp speciellt länge, för nästa helg, då mina damer och herrar är det Chokladfestival på Nordiska museét. Inträde 120spänn och man får provsmaka hur mycket man vill. Dessutom finns det gratis chokladskola två gåner om dagen.
Haleluja moment!


VS

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh funderar oxå på att gå på chokladfestivalen men när jag var där förförra året så fick man inte provsmaka mer än chokladlinserna som de smälter för att göra chokladen med och så fick men smaka en munfull av en tjock drickchoklad som var ny då.

2010-10-09 @ 15:13:42
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Karlfrida

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-02-25 @ 15:22:46
URL: http://karlfrida.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0