Produktiv dag!

Skrivit av Tess: 2010-10-05 | 15:55:29

Fasen så duktig vi har varit idag..
Först fick tvätten sig en rejäl omgång, sen satte jag ju mig på blocket.se och sökte möbler så det stod härliga till och vips så hittade jag två av 3 som jag ville ha och sambon hämtar dom ikväll. Weeey hela kalaset för 900spänn. Hade vi åkt på IKEA o handlat samma hade det gått på 4-5000.- snacka om att fynda!

Sen tog vi en mysig prommenad till city, här är en av de smalaste trottoarerna jag nånsin sett iaf.


Var in en sväng på Telia och fixade det sista för telefon och nu kan jag leka med min nya fina iPhöööne! jä!
Dessvärre fattar jag ingenting, men man lär sig väl ;)

Har varit och stoooorhandlat också, mat för tusen spänn, så nu är kylen välfylld, och skafferiet full med götta. Så himla skönt att äntligen må bra igen och kunna se på mat utan att vilja kräkas..
Tror jag börjar gilla den lilla lurven i magen nu, det var väl på tiden, har inte varit så populär hos mig innan. Men tro f*n det, som jag kräkts.. Men man glömmer så lätt, och i slutändan äre väl ändå värt det.
Hade så svårt att välja doft på tvålen till badrummet, hittade flera som luktade gott, valde mellan den blå och den rosa.. Men det vart den rosa tillslut, den luktade karra ;)



Nu har jag skickat iväg sambon till Anton, de skulle bära massa grejer hit o dit, vad vet jag, och förhoppningsvis kommer han hem med två nya möbler till bohaget. Bäst jag börjar möbler om lite här så det får plats..
men först ska jag leka med min iPhöne ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0