The Gates

Skrivit av Tess: 2010-10-14 | 10:10:47

Inte alla som får ligga i sängen o dega med lite karra och en bra serie en helt vanlig Torsdagsmorgon...
Så skönt, ska försöka begränsa mig till endast två avsnitt den här mogonen, sen måste jag in i duschen och göra en totalförvandlig innan eftermiddagens arbete..
Första dagen på nya jobbet.. Pirrigt, men roligt.

För övrigt, kolla in den här serien, rätt bra faktist.. Först 10minutrarna av första avsnittet var jag väldigt skeptisk, men den börjar arta sig.. Och vem är jag att dömma, Vampire diaries var inte alls speciellt bra de första 5 avsnitten och nu är det den bästa serien jag någonsin sett..
Så, ge den en chans....

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0