There´s light outside

Skrivit av Tess: 2010-10-02 | 10:15:02

Gjorde en frivolt i sömnen inatt. jajamensan, vi sover ju på tjocka fina uppblåsbara madrasser. och jag skulle väl vända mig eller nånting när jag sov och swish så låg jag på golvet med madrassen på högkant. tur jag han ta emot mig med armarna, inga dåliga reflexer man har. Men vilken uppvakningschock!

Annars är jag en sånhär sjusovare som man säger, har lite svårt att ta mig upp på morgonen. Förutom nu när jag jobbar då, tycker det är så roligt att gå till jobbet så nu hoppar jag upp på direkten när klockan ringer.
men annars har jag en jättebra låt som brukar få mig på bra humör på morgonen.
Har du sett serien One Tree Hill den sista tiden så känner du garantert igen den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0