Tisdag..

Skrivit av Tess: 2010-10-26 | 22:47:38

Har haft en bra dag på jobbet, de är supergoa mina nya arbetskamrater. Imorgon blir en tidig morgon till följd av en sen kväll, jag gillar´t.
Sen ska jag iväg och inhandla en "gravidkudde" jag hittat på nätet, och gudarna ska veta att jag behöver den. Har svårt att sova på nätterna, måste pula täcke under magen och mellan knäna om det ska vara möjligt att ligga på sidan.. och inte lär det bli bättre, jag som är en van magsovare. Det kan jag ju bara glömma nu för tiden..


På tisdag nästa vecka blir det ultraljud, jag längtar så jag spricker, är så sjukt nyfiken på vad det är för en liten typ därinne. Samtidigt så tror jag att det kommer kännas lite mer verkligt när man får mer som en identitet på karatekid i magen..
Sen kanske man äntligen kan börja fundera på namn.. sinnes hur svårt det ska vara då...
Drömde inatt att vi var på ultraljud och att det var en liten pojke där inne.. så, vi får väl se.. Huvudsaken den är frisk och kry, könet spelar absolut ingen roll, vill mest veta av nyfikenhet och praktiska skäl..
Själv har jag ändå känslan av att det är en tjej, men jag kan ju ha helt fel också. Kanske är det för att folk säger att det borde vara det med tanke på de höga hjärtljuden, mina cravings och andra diverse faktorer.. Men hur som helst är det ju bara gissningar... spännande.. en vecka kvar..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0