Tjåckis..

Skrivit av Tess: 2010-10-21 | 11:59:58

Jag känner mig då minsann som en iaf, men min fina sambo rättar mig och säger att det är skillnad på att vara gravid och vara tjock, och visst det har han ju så rätt i. Han är inte så dum den där civilingenjören jag har.. ;)

Men huden börjar strama och kännas aningen för liten för dess innehåll numera, det har gått så himla fort den senaste veckan bara tycker jag. Jag har nog inte riktigt förstått hur mycket TILL jag ska växa heller..
Inga streetchmarks ännu iaf, och så vill jag att det ska förbli, måste hitta nån bara hudlotion men typ noll doft som jag kan använda. Alla jag har luktar så himla gott.. tyckte jag för nån månad sen och nu står jag inte ut, de luktar sååå mycket..



Kommentarer
Postat av: Chris Karinsdotter

Weledas havandeskapsolja!! Klockren!!

2010-10-21 @ 22:29:18
URL: http://chriskarinsdotter.se
Postat av: Martina

Ja den är bra...fast jag fick ju märken i alla fall jag...

2010-10-22 @ 01:30:52
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0