Tjohoo

Skrivit av Tess: 2010-10-10 | 08:47:22

Toktrevlig kväll igår!!! Festen var i läkarhusets 12e våning vid odenplan, vilken utsikt! Och vilken fest, det gjorde dom bra!

Utsikten

Maten var sinnessjukt god, älg och potatisgratäng, jag åt så jag nästan sprack ;) Men trots detta så blir jag ju hungrig på en timme eller så igen, fort gåre.
Så vid midnatt var jag tillräckligt trött och hungrig så vi for hem o jag la mig i sängen med en god nattmacka innan jag somnade. Sambon däremot vaknade i samma kläder som kvällen innan hahaha. Men han är förvånansvärt fräsch idag ändå.
Jag däremot känner mig bakis som vanligt, trots att det var ca 4månader sen jag drack en droppe alkohol sist..

Idag blir det ännu ett kalas! wohoo min fina lillasyster Tintin♥ blir 7 Bast idag, inte illa och det ska firas!
Mot Sundsvall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0