AAAhhh

Skrivit av Tess: 2010-09-30 | 09:39:36

Vilken dålig morgon!
Jag har helt klart vaknat på fel sida idag, jag är surare än en citron =(
Jag såg kanske 10min av den där skitfilmen igår. Gissa vad jag har drömt hela natten!?
Berättade för han brevid om min bisarra och läskiga mardröm och han skrattar och säger -ja men det var ju precis så filmen gick..
Jaha! Vad säger det om filmen egentligen? Om jag kunde fantasera ihop hela filmen i sömnen efter att ha sett 10 min...

Dessutom har jag varit tvungen att gå på toaletten ungefär tusen gånger inatt, och frysit arslet av mig för att tydligen så var fönstret öppet. Skönt säger han brevid.. Som också kunnat legat under täcket hela natten. Själv har jag stått halvnaken huttrandes i köket för att få i mig pizza mitt i natten så jag kan sova vidare..
Latjolajbanmorgon helt enkelt..

Nu sitter jag med kläderna på inlindandes i täcket och fattar inte hur man använder den här konstiga datorn..
MEN jag mår bra iaf.. än så länge. Och nu kan dagen bara bli bättre.. Se jag är redan på bättre humör =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0