FLYTTDAG!!

Skrivit av Tess: 2010-09-28 | 09:20:00

Weei, äntligen får jag flytta ut från den här gubbluktande lägenheten. Det är helt sjukt, jag har trvättat varenda pinal som går att tvåtta på en madrass och fortfarande luktar det surgubbe i sovrummet. Till och med hyresvärdarna sa det när vi skulle flytta in, att de hade tyckt att det luktade lite konstigt o sovrummet, men trodde det berodde på madrassen.
Sagt och gjort så gjorde ju jag vad jag kunde och fönstret får stå öppet hela dagarna för att få in frisk luft, men till föga hjälp. Luktar gubbe här ändå..
Vad är det för lukt egentligen!? såndär unken pensionärslukt som sticker till i näsan o retas lite med kräksreflexerna..

Hur som helst så slipper jag detta från och med idag! Vår resa befinner sig i ett litet kapittelbyte och det var då banne mig på tiden.
Tur att vi inte har med oss allt för mycket grejer, nåra resväskor och ungefär tusen kassar med prylar. Jag är en såndär som sparar på fina papperskassar, de är ju så behändiga tex just vid sånna här tillfällen. Tyvär håller min sambo inte med mig, men vad ska han göra åt saken? ;)




Fick strålande nyheter igår! Vi får flytta in i vår nya permanetna (iaf för minst ett år) lägenhet på Kungsholmen redan på onsdag. Vilken lättnad!
Eftersom vi ska till Sundsvall på torsdag hade det blivit lite stressigt att bara kasta in grejerna i nya lägenheten och sen sticka på direkten. Nu löste ju det sig...
Bara ett jobb till mig nu då så är vi på spåret igen..

Jag är så lycklig idag, det är en bra dag och jag mår så bra!!!! =D








Kommentarer
Postat av: Martina

Måste ju vara i tapeterna som lukten sitter..om det nu är tapeter i rummet.

2010-09-28 @ 10:52:06
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Jag

Ja, nånting äre. Stackars dom som ska flytta in nu..

2010-09-28 @ 12:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0