JJJJJJJJJJAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

Skrivit av Tess: 2010-09-29 | 14:04:25

Lycklig, lyckligare, TESS!!!!!!!

Gissa vilka som ringde lilla mig just alldeles nyss.... lalalalalalala
TELIA!
Och jag som nästan inte vågade svara för att de hade skyddat nummer. Men de ville bara berätta för mig att min iPhone 4 nu anlänt i butiken och jag kunde komma och hämta den idag om jag ville..
Gissa om jag ska!!!!
Vilken service, den skulle ju inte komma föräns nästa vecka.. Men ingen är gladare än jag!
Nu blir det segerdans hemma hos Davve ett tag, sen ska jag hämta min nya leksak och sen flytta in i min nya fina lägenhet.
Idag är jag en GLAD Tess ♥











Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja det var ju jättebilligt! Tycker nästan det är bättre än ett sånt där mjukt typ "laban-gym" oxå, dom är ju även dubbelt så dyra. Den här kan man ju flytta runt lättare och ställa på fler sätt. Perfekt att dom kan leka med det sen oxå =)

2010-09-29 @ 16:54:46
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0