Lat, latare, Tess

Skrivit av Tess: 2010-09-26 | 21:12:11

Fasen så fint det vart efter städningen, nu äre nästan bara att packa in i bilen och dra sin kos, men två dar kvar till dess..
Däremot vart det inte mycket till bad, kärleken skulle ut o springa o jag tänkte då passa på att bada. Han stack och jag satte mig ner framför datorn, och vips så var han hemma igen... Vad hände?
Affären kallade för kylen står tom och min mage likaså. Sallad och kött stod på inköpningslistan och färdighandlad och hungrig tänkte vi ut det smarta; att köttet måste ju marineras nån timme. Så det är nog bäst vi kör förbi MAX på vägen hem.. Inge protester där inte, och åh så gott det var..
Gjorde tillomed hoppsa steg från bilen till ytterdörren så jag fick ont i nacken. Kan det vara ett tecken på en alltför stillasittande/liggande vardag? ;)
Nu ligger jag iaf åter igen i soffan proppmätt och fortfarande skitig ;) men kötter ligger i marinad!












Kommentarer
Postat av: Emilie

Hm jasså? Vad kul, är du från svall också? Det hade jag ingen aning om, men vad skoj!

2010-09-26 @ 23:30:10
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Jennie

ÅHHH, det finns absolut inget som slår mat från MAX om man är riktigt hungrig!



Nu blev jag sugen på MAX såhär kl.11 en måndag morgon=/.



Kram!

2010-09-27 @ 11:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0