Lycka x3

Skrivit av Tess: 2010-09-30 | 22:35:58

Först och främst Hockey lycka!
Vi vart egentligen bjudna av fina fina Jennie på att få följa med och se Luleå mot Djurgården i Globen, men vi styrde ju kosan mot Norr och därmed missade den matchen. Som slutade 3-2.
Men vi tog plats på Allstar, så sambon fick se sitt Luleå, medans jag och P3 kollade derbyt mellan Timrå-Modo.
Och vilken match, tre gelénaglar rök och milkshaken sörplade jag i mig i ett naffs. Men lyckligtvis vann Timrå, dock på straffar, men en vinst är en vinst.

Den bästa lyckan av alla fick jag när vi kom hem och min Mor som varit i Umeå i veckan hade med sig ett brev till mig från världens bästa Emma Printz ♥
Jag blir så lycklig i hjärtat och jag saknar min vän mer än någonsin. Jag minns det med glädje och lycka tiden tillsammans, det är så sorgligt att avståndet är så långt.
Och när fick man ett handskrivet brev på 3 A4 senast? Bara det är ju lycka!


Jag och Printz Thailand -10


Bungen på Koh Samet


Kärlek på Koh Tao


Utsikten från Kung Bungen på Koh Tao


Jag, vid vår egna palm på Koh Tao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0