Man ska aldrig ta något för givet...

Skrivit av Tess: 2010-09-28 | 11:41:53

Saker jag TRODDE om graviditet...

1. Brösten blir jätte stora, wohooo sexigt värre!

2. Man kräks bara på morgonen första veckorna, OM man ens kräks över huvudtaget.

3. Man får äta nästan vad man vill bara man undviker alkohol och mögelostar.

4. Man får sååå fin hy och håret glänser som aldrig förr, man är vackrare än någonsin.

5. Man kan passa på att proppa i sig alla gosaker man kan, man äter ju för två.

6. Man behöver inte ha mens därmed adjöss pms.


Saker jag numera VET...

1. Brösten BLIR stora, men vad hjälps det när de gör ont helatiden.. Ta på dom? Glöm det! sexigt.. NOT!

2. Kräks på mogonen.. japp, på förmiddan.. japp, mitt på dan.. japp, på kvällen.. japp, på natten.. japp...... kräks fortfarande..

3. Ja, det är ju lätt o säga, men man blir ju nojjigare än någonsin och kollar så att allt är högpastöriserat och köttet är ordentligt genomstekt, man vill ju inte riskera nånting lixom.. Listeria hit toxoplasma dit, har ingen aning om vad det betyder men skrämmer mig det gör det.

4. Fin öhh?? huden blir torr, fet och finnig, som att återuppleva puberteten på nytt.
Håret = smörpaket.. Jag ser ut som något inte ens katten skulle vilja släpa in.
Tur att jag väntar min sambos barn så han MÅSTE tycka om mig ;)

5. Visst kan man proppa is sig gosaker, OM man nu skulle vara sugen på det. I hela mitt liv har jag varit värlens gottegris och ätit karra o chips till frukost. men nu... Nope... grönsaker... japp det enda jag är sugen på.. ORÄTTVIST! Kunde det inte vara tvärtom NU när jag liks ska bli fet kan jag väl vilja ha göttesaker o sen när jag ska bli smal då kommer suget efter grönsakerna?

6. Ingen mens Javisst.. Pms? KONSTANT! Man är som en vandrande hormonboll bokstavligt talat.. eller som min sambo säger; du är lite bitsk gumman ;)











Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahah du är rolig! NJUT!

2010-09-28 @ 12:10:02
Postat av: Millan Fagervall

ha ha LUGN! Andra halvan av graviditeten så var då jag FET och alla finnar, o smörpaket från håret försvann =D Då är brösten ÄNNU större o ondar inte lika, om alls men då läker de ju...iaf för mig men va fan de kunde lite bomullspads råda bot på. SNART är du sugen på gotta igen :P jag åt frukt första halvan som en galning innan LAKRITSGLASSEN gjorde entre och jag gick omkring o log hela tiden och "gjorde bo" i mitt hem =) Lugn, de goa kommer under andra halvan men ett minus var ju då att man hade så ont i ryggen men de var bortglömt när man fick lakritsglassen :P



Kram

2010-09-28 @ 12:15:31
Postat av: kakan/Hanna

hahaha du är för härlig

2010-09-28 @ 12:52:04
Postat av: Martina

Helt rätt!!

2010-09-28 @ 17:56:34
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Cassie

gud vilket roligt inlägg :D fick mig ett gott morgonskratt



tycker din blogg va trevlig :)

2010-09-29 @ 08:36:35
URL: http://mamiichau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0