Skämmes tammefan!

Skrivit av Tess: 2010-09-26 | 16:48:33

Ja, nu får jag faktist ta o skämmas... Har fortfarande inte rest mig upp ur sängen, ligger här i morgonrock med datorn i famnen och surfar runt på internets ljuva vågor. Och vet du vems fel det är?
jo det är den härs! ---------------------------------------->







den ligger här brevid mig och gör mig så trevligt sällskap att jag inte vill kliva upp, men nu är den slut så nu har jag inte mycket till val..
Dessutom alstrar datorn så mycket värme att jag börjar bli svettig.. Dags för en dusch kanske? nä men justja, jag skulle ju städa.. så vare.. eller? Dags för ryggbiff säger jag.. sen städa, sen ett välförtjänt lååååångt bad kanske..









Kommentarer
Postat av: Emilie

Såg dig på Familjeliv. Grattis till bebis och härlig blogg=) Ha det fint !

2010-09-26 @ 18:31:45
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack Emilie =)

2010-09-26 @ 22:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0