Tack allihopan! och tack Pajala

Skrivit av Tess: 2010-09-29 | 09:08:27

måste ju passa på den här morgonen att tacka alla nära, kära och okända som så snällt grattar oss till att jag numera är en tjockis.
För alla nyfikna så beräknas den blivande Presidenten anlända till världen 1 April. (haha ja allt om aprilskämt och grejer, det har jag redan hört) men vad gör det med en lustigkurre, hoppas nu bara allt går som det ska.
Som sagt, man ska inte ta något för givet.
För er som är insatt kan då räkna ut att att jag går in i V.15 nu vilken dag som helst och för er andra räcker det med att säga att jag är i 4e månaden.


Insåg idag att om vi hade åkt på Pajala Marknad och festat till det som vi hade tänkt i sommras, hade världen förmodligen fått vänta längre på vårt mästerverk.
Men som tur va så sket vi i marknaden och var hemma och myste istället den helgen..
Ödet?

Och visst ska jag njuta av tiden som tjockis, trots att den hittills mest präglats av kräkningar och hormoner.
Jag har alltid tänkt att man är ju gravid så kort tid, och har aldrig förstått de som säger att de är så less i slutet. Jag har en helt ny respekt för dom nu kan jag säga. Om jag fick bestämma så är jag rätt nöjd redan nu, kan jag hämta bebisen idag tack?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0