Tjocksmock...

Skrivit av Tess: 2011-04-02 | 10:20:03

Haha jag o sambon hade ett gott skratt här på morgonkvisten när jag la upp mina fötter på vardagsrumsbordet.. haha snacka om elefantfot ;)


Idag tänkte jag bege mig ut på en lååångprommis.. mest för att jag är så less på att bara sitta inne o häcka, men vi får väl se hur långt mina feta fossingar bär mig ;)


Igår kollade vi på det senaste avsnittet av grey´s anatomy.. de sjöng ungefär två tredjedelar av programmet så det var ju helt värdelöst, hur tänkte dom då??? Däremot förlöste dom en bebis i v 23 eller vad det var och den var sååå liten o jag satt o storböla här i soffan.. Fasen man har blivit så blödig, och speciellt när det gäller barn. Helt sjukt vilka modersinstingter man grott på sig på sista tiden...



en bild från långprommisen häromdan:


Kommentarer
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma (tävling pågår)

Härlig blogg! :)

2011-04-02 @ 17:52:09
URL: http://lindabt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0