Idag är det en bra dag!

Skrivit av Tess: 2011-02-02 | 08:38:41

För gårdagen var en pärs... och natten har präglats av sammandragningar.. latjolajban..
Stackars lilla fis, för det blir ju ordentligt trångt där inne när livmodern drar ihop sig så..
Men nu har jag en tokig och sprallig liten pojke som myser för fullt i magen ♥

Jag trodde jag skulle bli knäpp igår alltså..
För det första var vi ute i lite sista sekunden när vi skulle iväg till Wallners på middag, och jag som hatar att komma sent vad det än är till, o blir uppstressad till max..
Tokig hund som drar hit o dit på vägen till T-banan, sms-biljett funktionen funkar inte och fem miljarder människor i t-bane vagnen.. *suck*
Sen kommer det en kärringjävel (ursäkta språket) på ca 50 bast och kliver på, säger till en tant; ska du sitta där??
Varav tanten kollar konstigt på henne o svarar; öh... Ja...
Kärringen suckar kollar på mig som också sitter på en stol, men då reser sig mannen brevid mig upp och erbjuder henne sin plats.
Jag har ont i knät säger kärringen och sätter sig på killens plats..
Jag som redan var på dåligt humör tänker att "hade du frågat mig kärringjävel så hade du minsann fått höra att jag är höggravid och har värkar, men visst jag kan föda i knät på dig om det passar bättre..."
Jag överreagerar ju såklart, men mitt tålamod var inte på topp, dessutom hittar vi inte till bussfan när vi kommer fram... jag tror jag kokar över!!!

Tillslut  efter många om och men, anländer vi hos våra goa vänner som lagat en utsökt festmåltid och jag kan lugnt återgå till mitt rätta glada jag...
Trodde dock att jag skulle somna på vägen hem, all energi var som bortflugen... Inte konstigt... men man är ju en riktig hormonboll med noll tålamod nu för tiden ;)


Den här dagen ska dock bli den bästa..
Sambon gick ut med charlie i morse som nu ligger och myser här som en ihopkurad lurvboll i mitt knä.. hunden alltså, inte sambon, han sitter brevid och äter frukost ;) Mysigt har vi iaf.

Ikväll ska vi gå ut och äta och ev gå på bio... Gäller att passa på =)
Men först tror jag att jag ska ta mig en tupplur ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0