Baka baka lite kaka...

Skrivit av Tess: 2011-01-14 | 14:53:12

Sambon börjar bli orolig för att jag ska bli knäpp av att gå här hemma och ruva så jag sitter och funderar på lite lugnare aktiviteter..
Kikade runt lite på Panduro Hobbys hemsida och har blivit sjukt pysselsugen, dessutom så känner jag mig lite huslig och vill boa in hemmet mer innan den stora nedkomsten...
Lite tavlor och lullull skulle behövas, men till saken hör den att jag har inte målat en enda tavla eller något annat (förutom just hår då ;P) sen mina tre år på Estet Bild och Form linjen... Men man kan ju alltid kasta skiten om det går åt pipan ellerhur? =)
Eller man kanske borde baka lite?
Mitt senaste bakverk expoderade i ugnen när jag bodde i Umeå, så jag kan inte heller lämna nåra garantier på den fronten heller ;)
Men jag har lekt lite sekreterare åt min hårt arbetande man här hemma och serverat kaffe när jag tyckt han behövt det, och stackarn har inte fått fikabröd en enda gång... haha ja eller kanske är tur det å andra sidan annars har jag väl gjort honom lika rund som mig innan det är färdigt =)


Shit, jag kommer bli fet alltså.... så som jag ligger här med magen o myser med en stor godisskål brevid....
Måste ta det lite lugnt med göttat fram till fotograferingen den 24e, sen äre bara att fläska på ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0