Ballbreaker...

Skrivit av Tess: 2011-01-16 | 22:19:57

Till ära för Davves 30års dag hade grabbarna ordnat först Hockey på storbilds tv, golfsimulering, jaktsimulering, middag och bowling på Ballbreakers..
Jag o Frida kom o jojnade efter hockeyn för vi råkade missa bussen ;) Var en viss tjockis som behövde andas ut lite värkar innan avgång... typiskt.. men sen gick det bra och resan slutade med Taxi ;)
Skit skönt kväll!!! Jag drack alkoholfria drinkar och middagen var utsökt! Toppensällskap och hojja vad vi skrattade..
På bowlingen agerade jag mest hejjarklack, kände att jag var lite väl framtung för att lyckas rulla iväg ett klot..
Och vakten sa åt mig att det minsan inte var okej att stjäla med sig bowlingkloten hem.. Lustigkurre där...
Sen drog halva packet på Lilla hotell baren, o jag o sambon tog bussen hem till varma goa sängen...
Sjukt lyckad kväll! =)
Jag o GoFrida har roligt
A o Frida med de lysande ögonen ;)

Kommentarer
Postat av: frida

HOJJA vad kul vi hade ;)

2011-01-16 @ 23:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0