Heldag...

Skrivit av Tess: 2011-01-21 | 18:59:06

Ja Frida tog då med mig på sightseeing kan man säga.. haha Körde vilse på väg till mitt jobb, men tillslut hittade vi...
På jobbet fick vi fika och hämtade skötbordet jag köpt av min goa kollega Sofie.
Sen höll vi på att hungra ihjäl trots fikat så det vart lunch på schemat..

Gissa vem av oss som är den nyttiga..... Inte är det då jag iaf ;)


Köpte mig ett par nya skonker på Tok REA... perfekt till våren.. vilket nästan känns som den redan är här, bar asfalt som det är på gatorna.. Det är vårigt för mig...



Mötte upp min kära syster en svängis också som mellanlandade i stan efter en härlig London resa... Nån timma han vi ses iaf o det är ju alltid nått ♥



NU är jag hemma igen och för att kompensera den feta lunchen vart det sallad.. Haha nä ärligt talat skiter jag i hur mycket götta jag pular i mig nu för tiden, bättre för mycket än för lite, men min bulgursallad är så sinnessjukt god så jag skulle kunna äta den alla dagar i veckan ;)





Så här vart det med skötbordet:

Skitbra tycker jag, stabilt och perfekt placering så man har lätt till vatten och allt annat nödvändigt.. Ska bara köpa till en mjuk ligginsats så det blir lite skönare för lilla "D" att byta blöja ;)





Köpte schokladpuffar och schoklad mjölk nyss på affärn... Det blir efterrätt idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0