Jävla Avocado...

Skrivit av Tess: 2011-01-15 | 09:20:27

Jag tror faktiskt galenskapen börjar krypa på..
Igår höll jag på att få dåndimpen av uttråkning på kvällskvisten.. Så sambon fick ut o rasta mig lite.. Jag ville ha glass så vi tog en lugn promenad nåra hundra meter till affärn.. Och det jag Älskar med Stockholm är ju att allt finns i närheten... Till o med McDonnalds.. åh så sugen jag vart, och jag som inte ens var hungrig.. Men burgare fick jag med mig hem och har nu haft svårt att sova hela natten pga mildare magknip.. jävla El Maco...
Stackars lilla fis måste ha blivit döv där inne så som min mage låtit...

Idag ska jag vara med underbara Frida!!! åh som jag längtat efter lite social stimulans. Sambon jobbar ju hela dagarna så han har man knappt sett skymten av.. Duktig han..
Men frukost på säng fick han och när jag sen skulle göra i ordning mina goa mackor med leverpastej o avocado tyckte kniven att den skulle kapa av en bit av fingertoppen på långfingret också..... Takkkkarrrrrr.....
Jävla skit avocado....

Nä nu blire en dusch så man ser någorlunda representabel ut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0