Nämen så trevligt...

Skrivit av Tess: 2011-01-18 | 11:27:18

Vaknade vid 5-tiden imorse och kunde inte somna om, så jag klev upp och åt lite "frukost" och tittade ut över Karlbergskanalen och alla tokar som trots att det är kolsvart ute, kallt, blött, halt och typ mitt i natten joggar omkring på strandprommenaden.... Idioter tänkte jag, och står som en tjockis med munnen full av mat ;)
Sen gick jag o pussade lite på min fina sovande sambo som sov sött i sängen innan jag gosade ner mig under täcket i soffan med min bok...
Lagom till att hans väckarklocka började ringa tyckte jag att det var dags att gå och lägga sig igen så jag kröp tillbaka ner i sängen o sov nån timme till.. Skönt!!!

Barret är nu uttaget och jag måste säga att det är långt till min stora förvåning.. Klippte till topparna lite som såg ut som en gammal sopkvast och vips så ser det ju nästan helt okej ut... se där.. Men lösbarret åker tillbaka på söndag! ;)


Nu har jag suttit i telefonkö den senaste timmen, först med Transportstyrelsen o sen med skatteverket.. vilket jävla kajko.. Hon på Transportstyrelsen var hur trevlig som helst men tanten på skatteverket hade nog satt kaffet i felstrupen imorse...
Varför i all världens dagar skulle jag vilja ha posten till en annan adress än där jag är bokförd??? Konstiga skatteverket tyckte att min post fortfarande ska skickas till en urgammal adress istället för där jag bor.. Trots att jag är folkbokförd i Stockholm numera.. jaja sur va hon ,men hon skulle skicka nå papper som jag skulle skriva på för att de senare ska kunna ta bort "den alternativa postadressen" jävla tok!
Och jag kan inte beställa nytt registreringsbevis till min nu sålda bil förän det ordnat upp sig med adresserna.... *suck*


Aja, nu måste jag ta på mig kläder och nylle för att sen bege mig till farbror Doktorn, eller tant Doktor.. vem vet.. Hur som helst, Hoppas Doktorn är på bra humör idag iaf, för nu är jag trött...


Kommentarer
Postat av: Else

Tänkte på när du skrev att din doktor var så underbar och positiv, att det var kanske du som smittade det åt henne för det är presis det du är "lilla" söta Teres. Håppas allt går väl. Nu har du inte så länge kvar innan den lilla fortpollspelaren kommer ut. Var rädda om varann alla tre, kram, Else

2011-01-18 @ 20:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0