Senil?

Skrivit av Tess: 2011-01-29 | 21:03:09

Vet inte om jag börjar bli gammal eller om det bara är gravidhormonerna som spelar mig ett spratt.. Igår glömde jag nyckeln i låset på dörren, sen när jag skulle gå ut igen letade jag järnet efter den och tänkte att nä men jag tar väl reserven så länge så får jag leta sedan, för nånstans måste den ju vara här hemma eftersom jag kommit in..
O när jag ska låsa så ser jag ju att där hänger den i låset... tur att ingen tog den ;)

Idag har vi varit ute hela förmiddan o fram till tidiga eftermiddagen, skönt med det fina vårvädret Stockholm bjuder på..
Nu tar vi det bara lugnt i hemmet. Sambon jobbar, Charlie busar och jag har svårt att komma ihåg vilken dag det är... Hur ska det här gå? =)

Imorgon kommer Moderkakan med familj på besök, som jag längtat efter dom!!! ♥

blogg-mage ;)




Kommentarer
Postat av: malin

Jag känner igen det där. fast för mig är det värre när jag pratar. Kan tappa "tråden" hur lätt som helst.. sjukt irriterande. Och berätta samma saker för samma person flera ggr. haha.. men snart är det över.. Å tänk vilken otroligt fin belöning vi kommer att få efter alla dessa krämpor man dras med:) Kram på dig!!

2011-01-29 @ 22:05:05
URL: http://malinhagglof.blogspot.com
Postat av: Martina

Och inte gåt förvirringen och glömskan över när barnet är fött heller...

har gått omkring sådär i stort sett konstant sedan 3 år tillbaka haha

2011-01-29 @ 23:31:39
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0