Sweet Morning

Skrivit av Tess: 2011-01-06 | 08:06:15

Skön morgon som fasen, vakna upp i rättan tid och få i sig lite gröt som sätter fart på systemet så man orkar med en heldag på Barkarby. Men först ska vi få finbesök av vår kära vän Frida. Hon köpte en toning på salongen i sundsvall när vi var där sist så jag tänkte ge henne en hjälpande hand med att pula i den i barret. Spännande, bye bye blondie ;) Sen tar vi hennes kärra till IKEA så vi får med oss alla kassar hem =) Får väl se om sambon orkar följa med, annars får han vara "barnvakt" åt världens sötaste Charlie. Frida och Antons fyrbenta bebis. =)
Det här kommer att bli en toppendag!
Jag på Juldagen
Såhär snygg kan jag också vara när jag känner för det ;)
"lillmagen" juletid. (ca v.26). Tror jag kommer att få en baotabebis... =)

Kommentarer
Postat av: Carro :)

Och Therese är lika snygg som vanligt :)

2011-01-06 @ 16:51:12
Postat av: frida

tack för hjälpen snygging. resultatet blev ju gryymt! =) puss

2011-01-07 @ 11:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0