Torsdag...

Skrivit av Tess: 2011-01-13 | 09:39:36

Precis hemkommen från en ja vad ska man säga blixtvisit hos barnmorskan.. eller ja, inte ens min barnmorska =(
Den vanliga promenaden på 5 minuter det tar för mig att gå till Barnmorskemottagningen tog idag över 20 minuter. Halt och jävligt på gatorna och stel som en pinne rultar man fram..
Väl framme förstår jag att det är kaos på mottagningen, jag hör hur receptionisten pratar i telefon om dubbelbokningar och att det är helt fullt.
Min barnmorska var tydligen sjuk idag så en annan visserligen trevlig tjej tog hand om mig, men just idag hade jag velat haft min vanliga.. Mest för att få ventilera lite efter sjukhusbesöket och allt.
Men allt såg bra ut och värdena var prima, så lugn kan man vara. skönt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Myyyyyysig mage!!

2011-01-13 @ 17:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0