Norrland

Skrivit av Tess: 2011-03-06 | 08:50:41

Tog en snabbvisit till Norr och min kära familj.. lite våghalsigt med tanke på att lillfisen kan kika ut när som helst, men bb-väskan är medpackad och som det verkar nu så hinner i nog hem innan han tycker det är dax att sluta bada där inne. =)

Kom i Torsdags och då var det lite koll på stan, träffa goa vänner, sen middag o hockey på Allstars..
Fredagen började med ett besök på världens bästa hårsalong... Tänk att man måste åka så långt för att fixa håret ;) Men endast det bästa är gött nog =)
Nu är lösbarret ute och utväxten fixad... Så trot eller ej, så kör vi på min egen hårlängd nu framöver... Känner att Lösbarr inte riktigt är prio ett just nu =) Satte dock i nån slinga fram på sidan så det inte skulle se allt för fjösigt o tunt ut.. men längden, ja den får vara som den är helt enkelt...

Var på middag hos min kära farbror med familj, jag har en liten kusin på snart 2år som är helt fantastiskt go och underhållande =) Slutade med att hon somnade i famnen på mig med snuttefilten o bokläsning.... Känns som jag kan vänja mig vid det faktiskt.. =) ♥

Igår var vi först ut en sväng till min farmor o farfar för semelfika och riktig lyxlunch.. Alltid lika härligt att vara där..
Sen middag med familjen och sen var jag o mina systrar på Melodifestivalen ♥
Så himla roligt att göra nått bara vi fyra.. det händer ju inte allt för ofta vi är samlad trupp, men när det väl sker är det skitroligt..
När vi sen kom hem tror jag vi hade skrattkalas med mamma i minsta systers rum.. Vi var nog alla lite övertrötta o fnissiga.. Surrade gamla minnen från när vi var liten o skrattade tills tårarna sprutade hahaha ♥

Nu ska jag snart gå på frunch med mina två absolut bästa tjejjer camilla o sofia, det är sällan vi ses, men vi är som systrar och håller ihop i vått o tårrt alltid ♥
Sen är det farmor o farfar 2 som ska få sig ett besök samt pappa2 med familj.. ja det är fullt upp hela ehlgen, men man måste ju passa på...
klockan fem imorgonbitti går tåget mot Stockholm igen...

Har varit helt fantastiskt att spendera helgen i Norrland med släkt o vänner, jag höll verkligen på att krypa på väggarna där hemma, saknar verkligen att jobba, men i mitt fall är det dessvärre rätt omöjligt i dagens läge... Men snart kommer belöningen.. och som vi längtar ♥



Kommentarer
Postat av: Camilla

Me I Loved you!! Ta hand om dig nu och vet du att jag håller på att längta ihjäl mig efter att lillen ska komma!

2011-03-07 @ 07:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0