Världens bästa!!!

Skrivit av Tess: 2011-03-09 | 17:42:09

Jag har världens bästa sambo.. Idag har han totalrenoverat min dator så den är precis som sprojlans ny, med nytt operativsystem o allt ♥
Tur man har en datanörd i familjen =)


Igår gluffsade vi semla så det stod härliga till, och vilket geni som kommit på att man kan byta ut den äckliga mandelmassan mot vaniljcreme, sååå gudarns gött!!!

Sen tog vi pendeln till Södertälje och vår goa fina vän Davve för att kolla hockey... Nagelbitande med förlängning o allt, men Lule vann till sist som tur var...


Har varit vaken nästan hela natten då lillfisen i magen inte tyckte morsan skulle sova, det börjar trycka på ordentligt nu, känns som att han kan kika ut precis när som helst. Får lite småvärkar titt som tätt nu och varenda gång tänker man att, ja men nu kanske... men så kommer det ingen till på ett tag..
Ja han kommer väl när han är färdig helt enkelt, men nu går man verkligen bara och väntar.. Den som väntar på något gott som man säger...
Imorgon ska vi iaf till barnmorskan o lyssna på hjärtat o kolla värden..




Gud vad go o snälla ni är som skriver så fina saker till mig, jag blir så glad, speciellt nu när man känner sig som en flodhäst, blekfet o jävlig =)



Nu kommer GoStina på besök, vi tänkte gå o kika på en bekant till mig som spelar på en club ikväll, blir mysigt =)

Man måste verkligen se till o göra nånting nu så man inte storknar här hemma.. Bara man tar det lugnt så..


ÅÅÅÅHHH världens bästa stina kom med GOsemla, sån med vaniljcreme.. hon kan hon ♥


Kommentarer
Postat av: Martina (tävla gärna hos mig)

Men inte kan man väl ändra på semlan sådär! JO, kanske om man blandar ut mandelmassan i grädden, mummms!

:-)

2011-03-09 @ 21:02:59
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0