Men hej där..

Skrivit av Tess: 2011-01-28 | 08:41:04

Datorn har haft strejk ett tag så vi har inte riktigt varit överens. Men nu är vi vänner igen =)
Hade nåra mysiga dagar i Sundvall, men satan så fort det gick och vips var man hemma i Stockholm igen. Men jag han med en del ändå...
Barret är tillbaka och vagnen är på plats..

Dagarna rullar på här hemma, maken jobbar som aldrig förr, jag målar så det står härliga till o sammandragningarna avlöser varandre. Men både jag o "D" (o sambon också för den delen ;P) mår bra. Det är livat i magen och hickas på som bara den =)

Idag ska vi till barnmorskan, tyvärr är min bm fortfarande sjuk, så det blir en stand in igen. Men nu är man iaf förberedd på det och är det så att hon ska vara sjukskriven länge till så måste jag tyvär be om att få byta, för nu känner jag att jag vill ha en o samma de få resterande besök vi har kvar. Känner att jag både vill ha svar på massor med frågor samt börja planera inför förlossningen, som bokstavligt talat kan sätta igång precis när som helst..

Första träffen på föräldrautbildningen var vi på i Onsdags, jätte kul faktiskt, som sambon sa; det var sån himla positiv stämning och alla var så glada =)
Vilken tur! ;)
Det var kul iaf att få träffa o surra med par i samma situation och två träffar till ska vi på om inte "D" väljer att kika ut innan =)

Idag får vi bebis, en fyrbent en som ska vara hos oss i två hela veckor, gud så vi ska mysa ;)


På söndag kommer min kära mor med familj äntligen hem efter en månad i Thailand o innan de styr kosan mot norr kommer det på lite frukost hos de inflyttade 08-orna =) WEEEEIII  ♥

Lösbarr på tork =)
Tjockis på vinterprommis
lilla "D" har fått present av snälla "tant Kempe" ;)
sneekpeek på vad jag hade för mig för hyss i måndags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0