Shopping

Skrivit av Tess: 2011-01-16 | 12:01:02

Spenderade lite tid på Babyland igår.. och försökte mig på en lättare shopping-rond på Bromma Blocks...
Självklart fick jag nåra smärtsamma sammandragningar och var tvungen att sitta ner och ta det lugnt i omgångar.. Det kunde man ju räkna ut med arslet... Ska man inte kunna lämna hemmet överhuvudtaget?
Hur som helst så hann jag ändå spendera alldeles för mycket pengar, men fick också med mig en del skoj hem..




Ansiktscreme, foundationpads, nagelfil + mascara, eyeliner & nagelack fick man på köpet ;)

Såklart "D" ska ha en snuttefilt värdig en äkta Finne ;)

Snickarbraller

o mys munkis =)

Härlig mjuk liten sparkdräkt

Behändigt kit på 6 delar..




Leopardleggings till Mig! =)

"gratis nagellacket" och mitt stympade långfinger....



Sambon tyckte däremot att det såg ut som att jag hade klätt ut mig i mina nya fina leggings och röda naglar ;) hahaha men jag var fin ändå sa han =) hahaha
Då får du vänja dig för jag kommer klä ut mig igen sa jag.. Jag tycker om mina leopardbrallor ;)


Kommentarer
Postat av: Martina

Ska också ta mig till Babyland någon dag...Fick 500 kronors presentkort när sonen föddes för snart 7! månader sedan så det måste ju användas innan det självantänder och försvinner eller hur?! :-)



Tack för omtanken angående frisöreriet!

Ska absolut boka hos Sanna då. Faktum är att jag hade med mig en färginspirationsbild till "den inte så bra frisören" från just Studio81 märkte jag nu när jag var in och tittade på deras websida! Skulle gått på min första instinkt på en gång då kanske haha

2011-01-16 @ 13:00:44
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0